Tarieven voor eenmanszaken

Wij zorgen ervoor dat de boekhouding voor je eenmanszaak in hoofd- of bijberoep tot in de puntjes wordt verzorgd en dit tegen een vaste prijs per jaar.

Ben je kleine zelfstandige in bijberoep of een uit de kluiten gewassen eenmanszaak?  Bij ons kan je terecht voor je boekhouding met een tarief op maat.

Hoe wordt mijn tarief bepaald?

Elk dossier is verschillend en de kostprijs hangt af van een aantal factoren:

  • Aantal te verwerken documenten in je dossier
  • Uitoefening in hoofd- of bijberoep
  • Onderworpen aan BTW of niet?
  • Omzetcijfer <25.000 EUR of niet?
  • Personeel in dienst of niet?
  • Nood aan advies en face to face contact
  • De mate waarin je zelf zaken wenst uit te voeren
  • Of er eventuele automatische koppelingen zijn met websites of kassasystemen

Het is daarom niet mogelijk om voor elke type zaak of activiteit een vaste prijs te geven zonder bovenstaande informatie.

Hieronder vind je een indicatie van onze prijzen voor eenmanszaken.  Dit betreft eenmanszaken met omzet > 25.000 EUR die kwartaalaangiftes indienen. Lees de prijs af op basis van het aantal documenten in je dossier.

Deze prijzen zijn all-in en bevatten alle diensten om in orde te zijn met je administratie.  Ook advies is inbegrepen.  Zie onderaan de pagina en bekijk welke diensten inbegrepen zijn.

Aantal documenten Totaal per jaar Totaal per kwartaal Opstartkost (éénmalig)
Tussen 0 en 100 documenten € 800,00 € 200,00 € 75,00
Tussen 100 en 200 documenten € 1.200,00 € 300,00 € 75,00
Tussen 200 en 300 documenten € 1.400,00 € 325,00 € 75,00
Tussen 300 en 400 documenten € 1.600,00 € 400,00 € 100,00
Tussen 400 en 500 documenten € 1.800,00 € 450,00 € 100,00
Tussen 500 en 750 documenten € 2.100, 00 € 525,00 € 125,00
Tussen 750 en 1000 documenten € 2.400, 00 € 600,00 € 150,00
Meer dan 1000 documenten? Contacteer ons Contacteer ons Contacteer ons

Let op! de prijs voor jouw dossier kan hoger of lager liggen afhankelijk van de hierboven vermelde factoren.  Het is daarom belangrijk contact met ons op te nemen om uw definitief tarief te kennen.  Deze tabel geldt dus niet voor kleine vrijgestelde ondernemingen en niet-BTW plichtigen.  Vraag hieronder uw offerte aan.

Welke diensten zitten in de vaste prijs?

Onderstaande diensten zijn inbegrepen in de pakketprijs (all-in prijs)

Diensten begrepen in de pakketprijs
Abonnement Yuki/Exact Online Niet meer apart te betalen
24/7 toegang tot uw elektronisch dossier Via PC, laptop of smartphone en wanneer u maar wil
Online introductie gesprek 30 minuten om van start te gaant>
Verwerking van uw aankoop- en verkoopdocumenten facturen, bonnetjes, dagontvangsten
Beheer van uw investeringen en opmaak van de afschrijvingstabel
2 uur advies/support via telefoon, chat, mail of webmeeting Ook in geval van fiscale controle
Opstellen jaarlijkse winst/verliesrekening uw jaarresultaat
Voorbereiding aangifte in de personenbelasting U krijgt bijlage en codes die dienen ingevuld te worden
Advies voorafbetalingen / sociale bijdragen Wij geven aan hoeveel u best betaalt
BTW klantenlisting (1x)
BTW aangifte / IC listing (4x)
Opmaak fiches 281.50 verplichtte fiches commissielonen

 

Welke diensten zitten niet in de vaste prijs?

Hieronder vindt u enkele extra’s die u kan bijboeken of diensten die u kan aanvragen.

Optionele extra's bovenop de pakketprijs Prijs per maand Prijs per jaar
Facturatiemodule Vanaf € 15 Vanaf € 180,00
Betaalmodule Vanaf € 6,50 Vanaf € 78,00
Invullen aangifte personenbelasting voor u en partner uurtarief uurtarief
Extra advies bovenop 2 uur uurtarief uurtarief
Face 2 face meeting uurtarief uurtarief
Wijzigingen KBO, sociale bijdragen, andere vragen uurtarief uurtarief

Vul onze vragenlijst in en ontvang een offerte op maat!

Wil je een gerichte offerte voor jouw zaak?  Vul dan onze vragenlijst in en u ontvangt een offerte binnen de 48u