Tarieven voor eenmanszaken

Hieronder een overzicht van onze prijzen voor eenmanszaken.  Lees de prijs af op basis van het aantal documenten in je dossier.

Deze prijzen zijn all-in en bevatten alle diensten om in orde te zijn met je administratie.  Ook advies is inbegrepen.  Zie onderaan de pagina en bekijk welke diensten inbegrepen zijn.

Aantal documentenTotaal per jaarTotaal per kwartaalOpstartkost (éénmalig)
Tussen 0 en 100 documenten € 750,00 € 187,50 € 75,00
Tussen 100 en 200 documenten € 1.000,00 € 250,00 € 75,00
Tussen 200 en 300 documenten € 1.200,00 € 300,00 € 75,00
Tussen 300 en 400 documenten € 1.500,00 € 375,00 € 100,00
Tussen 400 en 500 documenten € 1.750,00 € 437,50 € 100,00
Tussen 500 en 750 documenten € 2.000,00 € 500,00 € 125,00
Tussen 750 en 1000 documenten € 2.500,00 € 625,00 € 125,00
Tussen 1000 en 1500 documenten € 3000,00 € 750,00 € 150,00
Tussen 1500 en 2000 documenten € 3500,00 € 875,00 € 150,00

Meer dan 2000 documenten? Contacteer ons en wij bezorgen u een aangepaste prijs!

Wij hebben een speciaal tarief voor klanten met een omzet < 25.000 EUR die in aanmerking kunnen komen voor de vrijstellingsregeling BTW.  Contacteer ons!

Extra opties voor eenmanszaken

Optionele extra's bovenop de pakketprijsPrijs per maandPrijs per jaar
Facturatiemodule € 15 € 180,00
Betaalmodule € 6,50 € 78,00
Extra aangifte personenbelasting (partner) uurtarief uurtarief
Extra advies bovenop 2 uur uurtarief uurtarief
Face 2 face meeting uurtarief uurtarief
Wijzigingen KBO, sociale bijdragen, andere vragen uurtarief uurtarief

Vrijgestelde kleine onderneming, niet BTW-plichtig, maandaangever, of andere reden waarom u buiten dit pakket zou vallen? Contacteer ons en wij geven u een gepersonaliseerde prijs!

Inbegrepen diensten in de pakketprijs

Onderstaande diensten zijn inbegrepen in de pakketprijs (all-in prijs)

Diensten begrepen in de pakketprijs
Abonnenment Yuki/Exact Online Niet meer apart te betalen
24/7 toegang tot uw elektronisch dossier Via PC, laptop of smartphone en wanneer u maar wil
Toegang tot financiële cockpit & rapporten uw cijfers steeds up to date en raadpleegbaar
Online introductie gesprek 30 minuten om van start te gaan
Verwerking van uw aankoop- en verkoopdocumenten facturen, bonnetjes, dagontvangsten
Beheer investeringen en opmaak afschrijvingstabel
2 uur advies/support via telefoon, chat, mail of webmeeting Ook in geval van fiscale controle
Opstellen jaarlijkse winst/verliesrekening uw jaarresultaat
Aangifte in de personenbelasting voor de zaakvoerder
Advies voorafbetalingen / sociale bijdragen Wij geven aan hoeveel u best betaalt
BTW klantenlisting (1x)
BTW aangifte / IC listing (4x)
Opmaak fiches 281.50 verplichtte fiches commissielonen