Tarieven voor eenmanszaken

Wij zorgen ervoor dat de boekhouding voor je eenmanszaak in hoofd- of bijberoep tot in de puntjes wordt verzorgd en dit tegen een vaste prijs per jaar.

Ben je kleine zelfstandige in bijberoep of een uit de kluiten gewassen eenmanszaak?  Bij ons kan je terecht voor je boekhouding met een tarief op maat.

Hoe wordt mijn tarief bepaald?

Elk dossier is verschillend en de kostprijs hangt af van een aantal factoren:

  • Aantal te verwerken documenten in je dossier
  • Uitoefening in hoofd- of bijberoep
  • Onderworpen aan BTW of niet?
  • Omzetcijfer <25.000 EUR of niet?
  • Werk je met dagontvangsten of niet?
  • Personeel in dienst of niet?
  • Nood aan advies en face to face contact
  • De manier waarop je online wenst samen te werken met ons
  • Of er eventuele automatische koppelingen zijn met websites of kassasystemen

Het is daarom niet mogelijk om voor elke type zaak of activiteit een vaste prijs te geven zonder bovenstaande informatie.

Hieronder vind je een indicatie van onze prijzen voor eenmanszaken.  Deze prijzen zijn all-in en bevatten alle diensten om in orde te zijn met je administratie.   Zie onderaan de pagina en bekijk welke diensten inbegrepen zijn in het basispakket

Type eenmanszaak Vanaf prijs per maand Opstarkost (eenmalig)
Vrijgestelde kleine onderneming (omzet < €25.000) Vanaf € 45,00 € 75,00
Niet BTW-plichtige eenmanszaak in bijberoep Vanaf € 50,00 € 75,00
BTW-plichtige eenmanszaak in bijberoep Vanaf € 75,00 € 75,00
Niet BTW-plichtige eenmanszaak in hoofberoep Vanaf € 100,00 € 100,00
BTW-plichtige eenmanszaak in hoofberoep Vanaf € 125,00 € 100,00

Let op! de prijs voor jouw dossier kan hoger of lager liggen afhankelijk van de hierboven vermelde factoren.  Het is daarom belangrijk contact met ons op te nemen om uw definitief tarief te kennen.  Vraag hieronder uw offerte aan.

Welke diensten zitten in ons basispakket?

Onderstaande diensten zijn inbegrepen ons basispakket.

Diensten begrepen in de pakketprijs
Abonnement van je online pakket Niet meer apart te betalen
24/7 toegang tot uw elektronisch dossier Via PC, laptop of smartphone en wanneer u maar wil
Verwerking van uw aankoop- en verkoopdocumenten facturen, bonnetjes, dagontvangsten
Beheer van uw investeringen en opmaak van de afschrijvingstabel
Eerstelijns advies/support via telefoon, chat, mail of webmeeting contacteer ons wanneer u maar wil
Opstellen jaarlijkse winst/verliesrekening uw jaarresultaat wordt berekend
Aangifte in de personenbelasting Wij dienen de aangifte in voor u en uw fiscale partner
Advies voorafbetalingen / sociale bijdragen Wij geven aan hoeveel u best voorafbetaalt
BTW klantenlisting (1x) Jaarlijkse listing klanten afnemers
BTW aangifte / IC listing (4x) Opmaak en indiening van uw BTW aangifte
Opmaak fiches 281.50 verplichte fiches commissielonen in te dienen

 

Welke diensten kan je optioneel bijbestellen?

Hieronder vindt u enkele extra’s die u kan bijboeken of diensten die u kan aanvragen.

Optionele extra's bovenop de pakketprijs Prijs per maand
Facturatiemodule Maak verkoopfacturen en stuur herinneringen in je eigen lay-out Vanaf € 15
Betaalmodule Betaal je facturen vanuit je administratiepakket -Timesaver! Vanaf € 7,50
Automatisch inlezen en verwerken van je bankuittreksels volg je onbetaalde facturen op! Vanaf €10
Invullen aangifte personenbelasting voor extra persoon uurtarief
Specifiek niet-eerstelijns advies vb, overname, aankoop onroerend goed, fusie,... uurtarief
Face 2 face meeting kom bij ons op kantoor voor een overleg uurtarief
Opmaak financieel plan voor financiering, opstart vennootschap, overname... contacteer ons!
Verzekering tegen fiscale controle verzeker je tegen extra kosten! contacteer ons!
Wijzigingen KBO, aanpassing sociale bijdragen, vergunningen uurtarief

Vul onze vragenlijst in en ontvang een offerte op maat!

Wil je een gerichte offerte voor jouw zaak?  Vul dan onze vragenlijst in en u ontvangt een offerte binnen de 48u