Hoe werkt online boekhouden?

Het is een zeer gemakkelijke en veilige manier van werken! Wij voeren uw boekhouding op een online platform en proberen hierbij zoveel mogelijk digitaal en papierloos te werken. U laadt uw documenten op en wij verwerken ze meteen. U volgt met ons mee via pc, smartphone of tablet en heeft 24/7 zicht heeft op uw cijfers. Alle documenten zijn voor u beschikbaar in ons systeem. Dit zowel aankoop- en verkoopfacturen, bankuittreksels, rapporten en diverse aangiftes.  Zo hebt u steeds alles bij de hand.

 

Hoe werkt online boekhouden? Wij boeken en u volgt op!Hoe werkt online boekhouden? Wij boeken, u volgt op!

Wij voeren uw boekhouding, controleren uw cijfers, geven u deskundig advies en doen de nodige aangiftes, u volgt met ons mee.

  • U krijgt toegang tot ons online systeem.  Dit wordt door ons geregeld, u hoeft hiervoor niets te doen.  Wij werken samen met diverse pakketten.
  • U laadt uw aankoop- en verkoopfacturen in en wij zorgen voor de verwerking. Wilt u dat wij uw documenten opladen? Dat kan ook.
  • Wij zorgen voor het automatisch opladen van uw bankafschriften in ons systeem.  Zo zit u realtime uw banksaldo.  U kunt bijkomende documenten (bonnetjes, afschriften) opladen via uw pc of via de mobiele app.
  • Na opladen zorgen wij voor een snelle verwerking zodat uw boekhouding steeds up to date is
  • Alle opgeladen documenten zijn ten allen tijde raadpleegbaar in uw dossier.
  • Middels de financiële cockpit en de standaardrapporten volgt u uw situatie op de voet

 

Ik wil van start gaan met online boekhouden! Hoe doe ik dat?

 

Neem contact op met online boekhoudersNeem contact met ons op

Contacteer ons via de chat, e-mail of het contactformulier.

Wij nemen contact met u op binnen de 24 uren.

 

Introductie gesprek en regelen van de volmachtenIntroductie gesprek en regelen van volmachten

Wij contacteren u voor een introductie gesprek waarbij wij een zicht willen krijgen op uw activiteiten en uw boekhoudkundige / fiscale situatie. Wij bespreken de omvang van de opdracht en beantwoorden uw vragen.

Tijdens deze meeting regelen wij ook de nodige documenten om van start te kunnen gaan.

 

Regelen van toegang tot online platformWij regelen voor u de toegang tot ons online platform

Na ondertekenen van de nodige documenten regelen wij voor u de toegang tot ons online platform (Exact Online/Yuki/Octopus) U ontvangt via email een login en een paswoord en kan dadelijk inloggen.

Wij richten uw administratie in en zorgen ervoor dat u onmiddellijk aan de slag kan (aanmaak journalen, periodes, grootboekrekeningen).  U krijgt een handleiding ter beschikking en wij helpen u weg.

 

Documenten opladenOpladen van uw documenten

U kan onmiddellijk starten met het opladen van aankoop- en verkoopfacturen.  Hoe frequenter u dit doet , hoe sneller wij uw gegevens kunnen verwerken.  Uw boekhouding blijft bij deze steeds up to date.

Hebt u liever dat wij instaan voor het opladen? Geen probleem, dat kan ook.

 

Cijfers raadplegen en online opvolgenCijfers raadplegen en opvolgen!

Wij zorgen voor de verwerking van uw documenten. U kan onmiddellijk en realtime meevolgen met onze activiteiten via PC, laptop of smartphone.

Kant en klare rapportages zorgen voor een klare kijk op uw financiële situatie.  Vragen kan u steeds stellen via het systeem.

 

Zelf een stuk van het werk doen?

Dat kan!  Door zelf te zorgen voor het inboekingswerk kunt u een deel van de kostprijs van uw dossier uitsparen.  Contacteer ons via het contactformulier en we geven u meer informatie.

Andere diensten

Bij ons kunt u ook terecht voor uw aangifte personenbelasting, startersadvies en vele andere diensten. De volledige lijst vindt u hier. Interesse in deze diensten? Contacteer ons dan via het contactformulier of via info@onlineboekhouders.be. U krijgt een antwoord van ons binnen de 24 uur.