Het is een zeer gemakkelijke en veilige manier van werken! Wij voeren uw boekhouding op een online platform en proberen hierbij zoveel mogelijk digitaal en papierloos te werken. U laadt uw documenten op en wij verwerken ze meteen. Wij maken koppelingen met externe systemen of websites.  U volgt met ons mee via pc, smartphone of tablet en heeft 24/7 zicht op uw cijfers. Alle documenten zijn voor u beschikbaar in ons systeem. Dit zowel aankoop- en verkoopfacturen, bankuittreksels, rapporten en diverse aangiftes.  Zo hebt u steeds alles bij de hand.

Door gebruik te maken van de meeste recente technologie proberen wij de administratieve rompslomp te minimaliseren, voor zowel u als voor onszelf!

Hoe werkt online boekhouden?

Wij koppelen zoveel mogelijk systemen met ons online boekhoudpakket, u laadt op waar nodig.  Wij verwerken uw documenten en voeren uw boekhouding, controleren uw cijfers, geven u deskundig advies en doen de nodige aangiftes, u volgt constant met ons mee.  Hebt u een vraag?  Stel ze aan je dossierbeheerder en krijg vliegensvlug het antwoord.

1. U krijgt toegang tot ons online systeem

U krijgt een login en paswoord toegestuurd.  Hiermee kan u onmiddellijk aan de slag!  De toegang wordt door ons geregeld, u hoeft hiervoor niets te doen.  Wij werken samen met diverse pakketten, o.a. YUKI, Exact Online en Octopus

2. U laadt uw documenten op

U laadt uw aankoop- en verkoopdocumenten op in het systeem.  Dit kan via email, scan, dropbox, google drive of via een gratis mobiele app.  Zo komen uw documenten onmiddellijk bij ons terecht en kunnen wij ermee aan de slag.  Wilt u dat wij uw documenten voor u opladen? Dat kan ook.

3. U maakt gebruik van de vele koppelingen en extra services

Onze systemen zijn te koppelen met diverse services en platformen.  Zo kunnen wij zorgen voor het automatisch opladen van uw bankafschriften, de koppeling met uw IPAD kassa, het automatisch doorsturen van de verkoopfacturen vanuit uw webshop of teamleader.   Of u kunt opteren voor de vele extra services binnen de pakketten:  facturatiemodule, betaalmodule, projectmodule… Het is allemaal mogelijk en maakt uw dagelijkse werking veel gemakkelijker.

4. Wij verwerken uw documenten en doen de nodige aangiftes

Doordat wij uw documenten op regelmatige basis ontvangen kunnen wij ze ook onmiddellijk verwerken.  Op deze manier blijft uw boekhouding steeds up to date.  Wij kunnen dan ook tijdig de door u verplichte aangiftes opmaken, controleren en indienen.

5. U volgt met ons mee

U volgt 24/7 mee met onze activiteiten.  Alle opgeladen documenten en hun verwerking zijn ten allen tijde raadpleegbaar in uw dossier.  U kan ook op elk tijdstip uw resultaat en uw balans bekijken.  Middels de financiële cockpit en de standaardrapporten volgt u uw situatie op de voet en komt u niet voor verrassingen te staan

6. Vragen?  Stel ze aan uw Online Boekhouder

Hebt u een vraag over uw dossier? een document? een aangifte?  Stel ze onmiddellijk via het online systeem en krijg zeer snel je antwoord.  Je Online Boekhouder krijgt onmiddellijk je vraag en kan je snel een antwoord verschaffen.

 

Ik wil van start gaan met online boekhouden! Hoe doe ik dat?

 

Neem contact op met online boekhoudersNeem contact met ons op

Contacteer ons via de chat, e-mail of het contactformulier.

Wij nemen contact met u op ten laatste binnen de 24 uren.

 

Introductie gesprek en regelen van de volmachtenIntroductie gesprek en regelen van volmachten

Wij contacteren u voor een vrijblijvend introductie gesprek waarbij wij een zicht willen krijgen op uw activiteiten en uw boekhoudkundige / fiscale situatie. Wij bespreken de omvang van de opdracht en beantwoorden uw vragen.  Het te hanteren tarief en de opties worden besproken en vastgelegd.

Tijdens deze meeting regelen wij ook de nodige documenten om van start te kunnen gaan.

 

 

Regelen van toegang tot online platformWij regelen voor u de toegang tot ons online platform

Na ondertekenen van de nodige documenten regelen wij voor u de toegang tot ons online platform (Exact Online/Yuki/Octopus) U ontvangt via email een login en een paswoord waarmee u onmiddellijk aan de slag kan.

Wij richten uw administratie in (aanmaak journalen, periodes, grootboekrekeningen) en zorgen ervoor dat u snel kan starten   U krijgt een handleiding ter beschikking en wij helpen u weg.

 

Documenten opladenOpladen van uw documenten

U kan onmiddellijk starten met het opladen van aankoop- en verkoopfacturen.  Hoe frequenter u dit doet , hoe sneller wij uw gegevens kunnen verwerken.  Uw boekhouding blijft bij deze steeds up to date.

Hebt u liever dat wij instaan voor het opladen? Geen probleem, dat kan ook.

 

Cijfers raadplegen en online opvolgenCijfers raadplegen en opvolgen!

Wij zorgen voor de verwerking van uw documenten. U kan onmiddellijk en realtime meevolgen met onze activiteiten via PC, laptop of smartphone.

Kant en klare rapportages zorgen voor een klare kijk op uw financiële situatie.  Vragen kan u steeds stellen via het systeem.

 

Zelf een stuk van het werk doen?

Dat kan!  Door zelf te zorgen voor het inboekingswerk kunt u een deel van de kostprijs van uw dossier uitsparen.  Let wel! Enige feeling en ervaring met boekhouding is wel noodzakelijk.  Contacteer ons via het contactformulier en we geven u meer informatie.

Andere diensten

Bij ons kunt u ook terecht voor uw aangifte personenbelasting, startersadvies en vele andere diensten. De volledige lijst vindt u hier. Interesse in deze diensten? Contacteer ons dan via het contactformulier of via info@onlineboekhouders.be. U krijgt een antwoord van ons binnen de 24 uur.